
Uneori vom fi nevoiţi să partajăm cu membrii echipei documente pe care le-am creat şi salvat pe calculatorul nostru.
Cea mai simplă modalitate de a realiza acest lucru este să îl încărcăm în cloud, de unde membrii echipei vor avea acces la acesta.
Pasul 1
Pentru a accede la spaţiul comun de stocare a fişierelor din cloud, executaţi un click pe link-ul Shared documents (1).
Pentru a încărca un document salvat local (pe computerul dumneavoastră) în cloud, executaţi un click pe link-ul Add document (2).
Executaţi un click pe butonul Browse (3).
Executaţi dublu click pe fişierul indicat (4).
Executaţi un click pe butonul OK (5).
Executaţi un click pe butonul Save (6).
Pasul 2
În acest moment putem observa că documentul nostru a apărut în lista de documente partajate.
Executaţi un click pe noul document salvat (1).
În acest moment, documentul a fost deschis şi îl putem edita folosind comenzile din bara de meniuri.
Exista limita de upload la documente?
Clara: Va rugam sa adresati intrebarile dumneavoastra referitoare la aplicatiile care compun suita Microsoft Office pe forumul utilizatorilor de Microsoft Office din Romania: http://www.itlearning.ro/forum